Ya Allah, aku keliru..

Ya Allah, aku rasa sangat keliru ya Allah, akhir2 ni hati ini sering kali bergolak ya Allah, aku keliru antara yg hak dan yg batil…

Ya Allah tunjukkan lah jalan yg benar kepada hambaMu yg lemah lg hina ini ya Allah…

Ya Allah, aku sangat memerlukanMu ketika ini ya Allah…ya Allah berilah hidayah kepadaku ya Allah, aku keliru sangat dlm membuat keputusan..antara yg menjadi ‘norm’ dan kebenaran ya Allah….

Ya Allah, bantulah hati ini ya Allah…aku rasa lemah sangat ya Allah… jauhkanlah aku dari perkara yang tidak Engkau redhai ya Allah, dan janganlah Engkau bolak balikkan hatiKu utk tetap yakin melaksanakan perkara yg Engkau sukai ya Allah……..ameen3…

Allah, I really need you.. I am so confused…

One thought on “Ya Allah, aku keliru..

  1. tak pe wan farah…byk2kan doa…hmmpphh..syaitan neh mmg jahat btol kan??aii..klwlah boley taekwando je dorg kan bes!!
    huhu….a’uzubillahhiminassyaitanirajimmmmm….puuhhhhh

Leave a Reply

