Ma kata…

Ma kata ma tahu…ngah belajar susah..Tapi, ma tak ley tolong…Ma cuma ley tolong doakan je…Siang malam ma doakan tuk anak-anak ma…

Ma kata ma faham..ngah belajar bukannya senang…ada c program, ada experiment yang pelik2 (yg x pernah tengok pun ade)…Tapi..ma tak reti nak tolong…Ngah jauh….Ma kat Malaysia..Ngah kat UK…

964730995l1

Ma kata..sabarlah…memang bukan mudah…Tapi ngah kena kuat…Hati tu kena kuat…Jangan nangis2 nak balik umah…Jangan cengeng…Jangan manja…Kuatkan semangat..Sebab ngah kan anak ma…

Ma kata..ngaji quran jangan tinggal..Semayang jangan culas…Baca quran,solat hajat..Baca buku..Jangan lagho…Kalau tak paham tanya lecturer…Ma kata..Ngah,kuatkan hati…

Ma kata..ngah bertuah..bukan semua orang dapat belajar kat UK…Tapi dalam ramai-ramai tu ngah dapat..Jadi ngah tak ley mengalah…

Ma kata..ngah datang dengan duit rakyat..bawa amanah besar…tak ley main-main..Kena sungguh-sungguh…Ngah kan dah besar…

Ma kata…Huhu..Saya da tak sanggup teruskan coretan ni..Ma..ngah rindu ma…abah..adek2…Tapi..ngah ingat pesan ma,kena kuat…huhu….

16753732345443l

One thought on “Ma kata…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s